Hvem bliver vist på salon søgningen?

På vores “Find Salon” side kan forbrugerne nemt og hurtigt finde deres nærmeste, aktive salon ved at indtaste bynavn eller postnummer. Alle certificerede, ”gade-venlige” (saloner der nemt tilgås af forbrugeren) saloner, der har bestilt varer indenfor et brand (fx SHELLAC®) til deres salon inden for de sidste 6 måneder, burde dukke op på salon søgningen, når der søges efter udbydere af denne behandling.

Dette er de mest almindelige årsager til hvorfor din salon ikke dukker op på søgningen:

  1. Du har ikke genopfyldt din salon med en samlet nettoværdi over kr. 500,- af en bestemt produktkategori (f.eks. SHELLAC®) inden for de sidste 6 mdr. Vi kan derfor ikke være sikre på at du er aktiv inden for en produktkategori, og vil ikke risikere at skuffe forbrugeren.
  2. Du er ikke registreret i vores system som en gadevenlig, dvs. en salon som forbrugeren let kan finde. Dette kan være tilfældet hvis du f.eks. har en salon i dit hjem og ikke har et tydeligt skilt stående udenfor.
  3. Hvis du har udestående, forfalden saldo eller hvis din konto for nogen andre årsager er lukket.

Hvornår vil jeg blive vist på jeres salon søgning?
I starten af hver måned opdaterer vores salon søgningssystem helt automatisk, og viser de saloner der opfylder ovenstående principper. Er du ny kunde hos os, vil du dukke op på vores salon søgning første måned efter første faktura hos os er betalt.

Hvad hvis jeg ikke dukker op på jeres Salon Søgning?
Hvis du ikke dukker op på vores salon søgning, og tror at det er en fejl, ring venligst til os på tlf. 33 32 33 22 eller skriv en e-mail til vores kundeservice team på info@icgroup.dk.

Vær venligst opmærksom på at alle opdateringer sker automatisk, og vi kan ikke manuelt gå ind og lave ændringer, men vi kan tjekke hvorvidt du står registreret korrekt i vores system og at din salon opfylder ovenstående principper.


Hvad hvis jeg er i salon søgningen, men detaljerne står forkert?
Hvis du skal udfylde eller tilrette informationer som f.eks. salon navn, åbningstider, telefonnummer, hjemmesideadresse eller e-mail adresse så skal du logge ind på den professionelle webshop www.icgroup.dk og rette det til i dit kundeområde. Her har du mulighed for at opdatere de informationer, der bliver vist på salon søgningen. Vær venligst opmærksom på at de informationer der redigeres i kundeområdet kun påvirker hvad der vises i salon søgningen.
Det vil ikke ændre på de informationer vi har stående i vores administrative system. Du skal sende en e-mail til vores kundeservice for at kunne foretage generelle rettelser.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice enten på telefon eller e-mail.
Når vi har lukket på kontoret, er det nogle gange hurtigere at få support via Facebook hvis du er medlem af nogen af vores professionelle Facebook grupper, f.eks. CND PRO TEAM DANMARK.